Jag kolla på teve. . . . . .

. . . . . och ska skriva om min roliga dag:D
Aa jag behöver ju inte skriva om skolan . . . . . Efteråt så drog jag hem till Lina, vi åt mat och pluggade litegranna, sen skulle jag ha utvecklingssamtal och då så var jag ju självklart jätteduktig :D <3 sen åkte jag hem till Lina igen, vi fixade oss och sedan gick vi till kviberg och kollade på match! Sen gick vi hem, det va skitkul:P Vi låg på gatan och Mimmi stog i bäcken och massa massa saker, sen pratade vi i telefon och sånt:D kan inte skriva så noga för måste kolla på filmen på teve :) dagens outfit och nåra bilder från dagen:D<3
Leggins - H&M
Tunika - Fått, så vet inte.
Vit kofta - Esprit
Vitt skärp med rosspänne - kommer inte ihåg:P
________________________________________________________________________________________________
Sofie Andersson (L) Mimmi Helene AJ Ehrenborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0