Jag fryser & det regnar ute . . .

. . . .Jag tycker att det är väldigt dåligt att man ska behöva frysa i skolan! Asså man kanske vill ha på
sig något som typ inte täcker hela kroppen men så kan man inte ha det på sig bara för att man vet att
man typ kommer frysa ihjäl i skolan? det är faktiskt dålig stil. Mera värme i skolan vafan! idag har jag
på mig en blus som är typ kortärmad & bara för att det är så kallt så måste jag gå med jacka på
mig inne! aja, det är väl så det ska vara -.- 

Idag är det också väldigt dåligt väder ute & man blir på väldigt dåligt humör redan när man
åker till skolan <3
Puss (L)
Bild från i lördags, (då var det jättevarmt ute! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0