ingosad i täcket med en varm latte!

Känner att detta blir en lugn kväll med tv & mys i soffan. Jag har kommit fram
till att det är ganska öde där jag bor, skulle vart roligare om det var lite fart på
världen, men det är ändå ganska skönt på morgonen när man vaknar att det
inte är världens liv utanför fönstret, ( har ju mitt sovrumsfönster ut mot vägen) *hihi* :)


Som sagt har jag varit & spelat laserdom nu på kvällen, fick ett härligt välkomnande
när jag skulle springa till bussen, 'regn, blåst & typ 8+, usch' sprang mot bussen &
blev jätteblöt, mina converse läckte in.
När vi spelade så förstog jag inte hur man gjorde så jag förlorade, jag fick minus
2526 poäng, alla andra fick plus men  jag hade roligt i alla fall.
Snygg kille gjorde kvällen roligare (a)


Jag tycker inte om när det är mörkt och såhär mörkat var det HELA tiden!


Nu ska jag gosa mig längre in i täcket & kolla på teve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0