hyffsat soft slut på denna långa helg:D

Har inte hänt så mycket idag, mamma väckte mig tio över 11 & sa att vi skulle
åka till ett café & fira Christoffer om 20 minuter. Tack, mycket tid jag fick att
fixa mig på . . . . 

efter att vi hade vart & fikat på det där caféet så åkte jag och Mimmi till Allum där
jag köpte bikini & fotbollsskor. Åt en hamburgare på MAX & sedan åkte vi hem igen,
(ska tillbaka dit imon & köpa en svart bikiniunderdel också!) på vägen hem träffade vi
Nicholas på bussen också & här hemma har jag bara snackar med en falsk människa, J*****
det var väl allt för idag, Pussen! :*

Rosa bikini överdel - Lindex
Rosa bikini underdel - Lindex
Svart bikini med mönster och gulligt hänge - Lindex
Svarta & röda Adidas fotbollsskor (gräs) - Stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0