grymt skönt väder & man blir på toppenhumör :)

Vaknade hemma hos Lina med Lina & Nadia! :) åt en go frukost innan vi
gjorde oss i ordning, mötte upp Mimmi & gick upp på kviberg :)
Vi kollade på en match innan vi skulle spela våran. Vi spelade mot ett danskt lag
& vann med 2-0 . 

Efter första matchen så åt jag en hamburgare & sedan gick vi mot den andra, vi träffade
på ett lag från Malmö, dom var typ ngt år yngre än oss men en av dom va så gryymt söt.
Varför är alla små killar så himla söta & snygga? stör mig verkligen på att dom är yngre :(

Andra matchen spelade inte jag & då förlorade vi med 2-0 typiskt :P
sedan gick jag förbi Lina på vägen hem & hämtade mina grejer, jag & Mimmi
fick en skön promenad hem sen i det varma vädret :)
träffade på Nicholas & hans kompis på vägen också <3



morgonflickor i sängen (Y)


Jag innan matchen:)


Match, (ja va it mä på denna! )


Nadia är överböjlig:P

Kommentarer
Postat av: Nadia

fan vad vi är bra :D och vilka skojjiga bilder :D <3

2010-05-14 @ 23:31:40
Postat av: S,

haha yess<3

alltiis skojjiga bilder vettu<3

2010-05-14 @ 23:34:55
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0