Godmorgon !

Har nästan just vaknat! Helt ensam
hemma när jag vaknar idag igen,
jätteskönt! sitter & försöker äta
lite frukost men orkar verkligen
inte det idag, fast jag vet att jag
måste, annars mår jag inte bra
senare under dagen . . .
Nu är det bara 8 dagar kvar i skolan! & då kan
jag säga att det är bara 4 st som är vanliga skol-
dagar! (idag, tisdag, onsdag & fredag) fast på tisdag
kommer jag gå tidigare från skolan för jag ska till läkaren.
Torsdag är det nån friidrottsdag, nästa måndag ska vi grilla
vid en sjö hela dagen, nästa tisdag kolla på fotboll & städa-.-
nästa onsdag vandring:P haha, ganska chill faktiskt :D (L)  

Haha, nu ska jag göra mig iordning till skolan, *hihi*
Puss(L)
Varmt ute idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0