Duschen, sedan ta bussen till min älsklingsLina!<3

Jag sov inte så jättelänge idag, har snart varit vaken i en timma.
Åt en god frukost, äggmacka & färsk juice.



Nu ska jag ta en dusch & sedan fixa mig & mitt hår. Det lär ta ett tag med
tanke på hur seg jag kan vara & hur tjockt & JOBBIGT mitt hår är, men vill man
vara fin får man lida pin eller hur är det man säger? *hihi*  :D

Sedan ska jag dra mig bort mot bussen & åka & träffa min älsklingsLina! Vi ska nog
bara ta det lugnt på förmiddagen & sen blire att hänga på Kviberg, Göteborgs cup.
Nu ska jag släppa datorn & skynda mig så Lina inte behöver vänta allt för länge.


Bild från i natt med Gölliga Briills (Y) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0