Blöt, blöt, blöt. . . . . .

Haha, jaaaa jag blev islängd i bassängen med kläder på! Patrik, Joachim och Joel vare! haha, ska slänga i dom allihopa nästa tävling ;D
Den här tävlingen har i alla fall vart grymt kul, ganska nöjd ändå :) Idag har jag busat mää Johanna:P haha snacka om massa goa skratt man får när man är med henne! haha <3 Jag åkte i alla fall hem med blöta kläder och sen så var jag tvungen att läsa lite NO men det ick ju fort :) Nu ska jag bara ta det lugnt heeela kvällen, tror jag om det inte händer ngt annat (a)
Kyysss. . . . .

Dagen "outfut" :P

Ullbergströja - simshoppen
Svarta leggins - Lindex
Converse - USA någonstans?


Kommentarer
Postat av: Joachim Bratt

de va inte ja som putta i dig!:o de va Patrik och sen kom Joel och puttade Patrik så du föll i:D<3

2010-05-02 @ 20:06:10
Postat av: S,

haha, men du var ju där iaf:D skitsamma vem det var jag ska ändå putta i er allihopa<3

2010-05-02 @ 21:56:28
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0