andas andas andas .

Det är sjukt jobbigt, jag kan inte andas in ordentligt när jag anstränger mig på träningen? Så får jag typ panik och så blir det världens anfall, skitstörande "/ Första gången svimmade jag ju, DET VA GRYMT PINSAMT OCH SÅ DEN GÅNGEN! ojj, caps (a)
Idag har jag mysat med Malin i skolan, hon dansade och sådär, jättegulligt (a) har film på henne när hon dansar också, söttsött<3 efter skolan åkte jag med Mimmi till Allum, efter att hon tjatat mycket, orkade igentligen inte:P Sebastian söten följde också, Mimmi skulle köpa en klänning men så blev det inte, vi far till stan på fredag och lördag ist:) Sen var jag med Philip och Mimmi ett tag hemma innan jag skulle åka och träna! :D träningen gick ju som den gick . . . -.- NYHETER fick jag i alla fall (: haha heemliiis (L)
Nu har jag fikat macka och te, muums! Jag kollar på hockey också, Sverige leder mäd 3-0 ifall någon ville veta det :) Jag vet att jag inte har lagt ut dagens hjälte eller hiss & diss på ett tag men jag har inte ork eller lust ELLER tid. Det får bli när jag känner för det :)
Kramiiiii (L)
Jaag .
Outfit:
Blåa jeans - Julklapp
Vitt linne - new body
Lila Tunika - Glömt namnet, men sävedalen någonstans
Svart skinnjacka - (ej på bild) Bik Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0