vart tog solen vägen? "/

yapp, då har jag just vaknat :) Guud vad skönt det var att få sova ut idag! Ja, jag har ju som sagt gått upp typ mellan 6-8.30 varje dag i över en vecka nästan -.-  Aja, nu struntar vi i det eftersom jag inte gick upp så tidigt idag ;b

Jag undrar verkligen vart solen tog vägen? Asså igår förmiddag så var det jättesoligt & varmt ute men nu så bara har allt försvunnit & det är bara molnigt ute. snark men jaja ;) Vi får väl hoppas att solen kommer fram till midsommar! Oj jävlar ja! Midsommar, är det nu på fredag?!?! det hade jag glömt av, haha ouupps<3 Men jag vet ju i alla fall vad jag ska göra, jag ska fara till Tjörn med Inez :) det ska bli svinroligt :D <3

Idag är det dags att gå till astmaläkaren . . . det skulle ta runt en timma & jag har ingen aning om vad jag ska göra ;s lite läskigt ändå tänk om dom ska ta massa blodprover, usch jag har ju sprutfobii :(((stackars mig, tyckte jag iaf!
:/ Vi får väl hoppas att det går bra i alla fall :)

Nu känner jag att min mage kurrar lite ;b dags för frukost (y)
det blir special K & fil, Mums 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0