Skolavslutning #2

Då vare Lillasyrrans skolavslutning idag, självklart  klockan nio så man inte hinner sova något alls första lovdagen ;b
Den höll i alla fall på fram till ca halv 11 & sen fick man ngn kaka med grädde, *mumsigt* Min klänning gick såklart sönder också, i spännet så jag fick ju gå & hålla i den hela tiden ! 'snaark'

Efteråt, när alltihop var slut så skulle mamma åka till jobbet, så jag & Lina passade på att åka med henne
till Lerum, vi gick till vattenpalatset & hade skitroligt, vi var som barnungar i den *lilla* rutchkanan (stavning)
ett tag,      *haha*

På kvällen åkte vi till Moffar för han har fyllt år, GRATTIS ! (y)

Jag beställde också mitt foundationpuder som jag ska få ! wihuu (y)


Lina gjorde iordning mina naglar lite gulligt, ( dock hatar jag mina fula naglar men nu fick ni se ändå)


En konstig & väldigt *närbild* på dagens outfit !

Svarta leggins - it mina så vet it
Svarta knytskor - STADIUM
vit/blå randig klänning - Bik
Bok
Rosa tjockiiströja - STADIUM
Svart skinnjacka -
BikBok
Blommig väska - Minns it namnet, men väskaffär i stan iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0