Lugnt & fint? nej, ingen stans ;b + Inez & min hemska midsommarnatt! LÄS

Ojj, förlåt för dålig uppdatering men det har kommit massa i vägen när jag har tänkt sätta mig & så har det helt enkelt inte blivit av . . :((

I onsdags i alla fall så var vi ju på Ullevi, ( Jag, Lina & Linnea ) det var jätteroligt & grymt varmt! vi satt mitt i solen hela tiden & det var inte ett enda moln på himlen . . . . skönt men grymt hett (y) Matchen slutade i alla fall 17-0 till Sverige! Haha, har väl alltid tyckt att Svenskar är Liiiite bättre än alla andra ;b <3 
Ojj, jag glömde säga att det gick jättebra hos doktorn :D vilken tur jag hade (a)

Väl hemma så tog jag & Lina en skön promenad i sommarkvällen & efter några roliga timmar somnade vi i hennes sköna 'runda' säng ;b 


PÅ Torsdagen åt vi en mysig frukost på altanen, solen hade just gått upp & det var såndär skön värma (y) 
vi låg i solen hela förmiddagen, (jag låg mest i poolen) Lina den badkrukan badar ju
ALDRIG ;) Senare åt vi en fruktsallad med chokladsås ;b *MUMS* Vid 3-tiden kom min sötnos Inez (a) vi gick & köpte en glass & var ute på gården en stund, sedan gick vi in igen, eller ja ut på altanen då :) Jag & Inez la oss i poolen medan Lina la sig på land. . som vanligt men vi fick i alla fall i henne ett tag. Sedan gick jag & Inez hem & åt middag. På kvällen kollade vi på Sex and the city innan vi somnade :D den är grymt bra tycker jag  :p 

MIDSOMMARAFTON!
vaknade runt 9-tiden, jag & Inez gjorde oss i ordning, åt frukost & packade alla saker vi skulle ha med oss.
Sedan åkte vi, (tillsammans med min familj) till en stor äng med massa folk, vi åt picknik & 'dansade' runt stången, Haha jag kommer alltid vara ett litet barn innerst inne (y) <3
efter ett tag åkte vi vidare till Tjörn, det var ju en del kö men det gick ändå ganska fort, vi stannade & åt på donken också, det var ju faktiskt ganska länge tills vi skulle äta middag & alla var hungriga så. . . . varför inte?
Väl framme så var det hur skönt väder som helst! ;b

Vi pratade med allt folk som var där & hade trevligt. När det var dags att äta middag så var det tydligen en gubbe som kört ner i diket med sin bil? :s Duktigt där lilla farbrorn, inte helt nykter heller va? -.- alltså man får ju faktiskt inte köra bil när man har druckit alkohol, vi kunde anmält honom om vi ville men nu var vi allt snälla! dessutom drog vi ju upp hela hans bil ur diket så han ska fanimej vara nöjd! ;)
Tillbaka till middagen igen & guuud så gott det var med mat (a)
vi satt en lång stund vid matbordet innan vi var färdiga allihopa, då var det dags för den "årliga" 5-kampen x) asså va töntigt det låter när jag skriver såhär?:P aja skitsamma;b <3
vi gjorde 2 grenar innan det var dags för att äta efterrätt! :D

alla hade tagit tårta & allt som fanns, plötsligt skriker Inez till & drar fram sin hand, sitter en geting på den & hon blev stucken! AJJJ!! :(((( vi tog salva på & trodde det var bra med det. Men så typ började det klia på hennes kropp, då fick hon en allergitablett, så väntade vi ett tag men det fortsatte att klia, så kollade jag på hennes rygg & märkte att hon hade fått vita *prickar* alltså utslag över HELA ryggen. Vi gick in i huset för att se hur det var & då började hon få utslag i ansiktet också, vi fortsatte att kolla & hon hade utslag över hela kroppen! jätteläskigt såg det ut. Det fortsatte att klia & hon fick sprängande ont i huvudet & började svullna upp i ansiktet. Då ringde vi efter ambulans & jag var grymt rädd! Hela hennes ansikte var uppsvullet & prickigt & hennes ögon hade svullnat så mycket att hon inte kunde titta! Efter ett tag sa hon att hon började få blåsor & utslag i munnen & halsen, då fick jag panik, att inte ambulansen kom snart, det kändes som en hel evighet! Men tillslut var den där & då hade hon börjat skaka hur mycket som hellst! Hon fick en spruta rätt i benet & någon sak på sitt finger. Sedan tog dom blodtrycket & "pumpade" upp hennes arm, de stack henne i armen & skulle ta blodprov men det gick inte att hitta någon ådra att sticka i så hon fick sitta med den där nålen rätt in i armen :o usch sedan skulle dom sticka henne igen & det gick inte denna gången heller. Inez började hypiventilera (stavning) då satte dom slangar in i hennes näsa så att hon skulle få hjälp att andas. Under hela denna tiden så var allting så himla hemskt, hon skrek & grät & jag grät & var skiträdd. . . . . FYFAAN!!!!! Jahopp men när inte medicinen hjälpte & utslagen & det inte gick ner så var dom tvugna att ta med henne i bilen, dom lyfte över henne till en bår & hejjåhopp in i ambulansen, MEN då fick väl fan inte jag plats i bilen bara för att det var någon vuxen som var tvungen att åka med! Då sitter jag kvar Mitt inne i skogen, på tjörn, på en gräsmatta vid ett hus 100000 mil från sjukhuset & helt livrädd för hur Inez är & helt jävla söndergråten! asså ni kan inte fatta hur hemsk den här natten var! USCH! Jag försökte sitta uppe med de andra ett tag men jag kunde inte lugna mig något alls så jag gick upp & la mig i sängen istället. Efter typ en timme så somnade jag, På morgonen vaknade jag av att mitt ansikte var helt svullet & att jag grät? hade tydligen gråtit hela natten i sömnen?? ööhh herregud, visste inte ens att man kunde göra det x) aja såfort vi hade packat alla våra saker så åkte vi hem, samtidigt smsade Inez & sa att hon hade fått åka hem från sjukhuset typ vid 12! sköönt att höra. Jag ska träffa Älsklingen imorgon igen! <3
Nu fick ni en liten bild av hur det var för oss i natt! Jag har absolut inte skrivet med allt, & det var MYCKET hemskare än det låter, aja ni kan ju kanske föreställa er hur det skulle vart :)<3

Idag har jag i alla fall varit med ronja när jag kom hem! vi åkte till ksjön & solade & badade :D det var jättevarmt i vattnet idag (a) göttans <3
Nu sitter jag här på altanen igen & väntar på att Ronja ska komma hit efter middagen! 



Gud nu har jag verkligen fått skriva av mig! Hoppas att ni läser allt (a) Jag behövde verkligen få ut allting! 
TACK (L)



FÖRESTEN!! ALLA BILDER KOMMER I NÄSTE INLÄGG, DET BLIR SÅ GRYMT LÅNGT OM JAG SKA LÄGGA ALLA BILDER HÄR OCKSÅ ;b (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0