Heeeet sommar! (a

Vaknade hos mormor imorse & åt en mysig frukost tidigt tidigt! Sen gjorde jag mig snabbt iordning & skyndade till bussen, tränade en sköön träning, Inte alls jobbig (a var färdig väldigt tidigt också! juste ett + var ju att hela IFK-laget var & simmade bredvid oss (y) asså dom som man ser på teve, snygga kroppar ;))) Efter träningen bar det av in till stan för att hämta ut biljetterna till Eclipse !!!!!! :D äntligeen, premiär på onsdag & ja & Inez ska gå (H) myspys sedan tog jag bussen hem & åt fort som F*N & sprang som en galning typ för att hinna med nästa buss till Allum för att möta Malin & Linnea! vi drog till Ksjön & badade, träffade även Maria. & juste Malin & Lovisa träffade jag med :D Några saker som jag måste berätta: Jag, Malin & Maria simmade fram & tillbaka över hela ksjön. Malin hoppade från femman! Linnea *hoppade* från femman, (jag puttade i henne, 'hihi' ) Jag hoppade från sjuan! ;b det var det! sen for jag hem & åt middag tsm med familj & kusiner :) Efter ett tag kom Malin & Linnea, vi chillade runt ett tag sen tog dom bussen hem! Då gick jag & mötte upp Ronja, Linnea & Mimmi, vi var ute ett tag & tog massa galna bilder x) Sen var jag tvungen att gå hem så jag inte är helt död imon när jag ska upp till träningen!
Puss & kram (L)


Malin smygfotar sofie som ska byta om ;b

Maria sötnos, gömmer sej!

Linnea göllet!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0