h a h a, vilket flyt jag har !

det blev varmt, inte lite varmt utan verkligen jättevarmt!
Just nu är det 25 grader i skuggan & klockan är snart halvfyra!

Jag gick 2 & en halv timme tidigare från skolan idag
för att jag skulle till läkaren. det var ju om min
andning, dom vet inte vad det är än -.-
men ska få en ny tid till astmaläkaren för att
kolla om jag har astma, nu så länge har jag fått
en sorts astmamedicin som jag ska ta när jag inte
kan "andas" xd 

När jag kom hem så var klockan ca halv tre & jag
gick ut på altanen för att sola (y) kom också på
att alla andra sitter i en tråkig skolsal & har NO medan
jag chillar som fan här hemma i solen i bara bikini!

snart kommer Ronjiiiis också, vi ska sola & äta glass *mums*
har jag bestämt! <3

I väntrummet hos doktorn . . .

Min medicin som jag ska ta . . . ni kan ju själva läsa på den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0