det trodde ni inte va?

Att jag skulle hoppa från sjuan i en sjö idag när det var kallt & regnade? :)
Haha, men det gjorde jag, & det var roligt ! eller njaa, det kanske det inte alls var men jag
hade roligt med mina kompisar i alla fall!

Efter skolan (jag slutade typ halvtolv) åkte jag hem till Ming & vi fixade oss & så innan vi drog till Liseberg,
vi mötte upp Malin & Celina på vägen dit.
Det var lite tråkigt
att det regnade men vad stoppar oss?  *haha*
Träffade Christopher också! det var träävligt :)

nu har jag vart i full gång hela dagen & nu blir det nog att dricka te & kolla på teve för
jag har ONT i halsen :(((( stackars mig ! <3


sommarkvällar, älska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0