Allt går så långsamt? x)

Nu känns det som jag är klar med alla *morgonsaker* som jag skulle göra, & klockan är halv fyra :s
Jaja, jag har ju hunnit med endel, 
-Lägga in alla bilder på datorn
-Fixa alla bilder!
-Träffa Inez :D (hon mår mycket bättre nu!)
-Hjälpa pappa att handla något
till trädgården
(det var tungt att bära & han har skadat ryggen så då hjälpte jag)
-Duscha
-Prata med mormor & morfar

men nu är allt avklarat & jag ligger återigen med bikini i solen (H)
Jag kände mig väldigt trött & seg idag & orkar inte vara hemma med alla länge till så jag far till mormor & morfar & sover där i natt! Måste ha lite lugn & ro för jag ska upp tidigt varje dag för att träna & tävla i en hel vecka nu!
Puss(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0