Sista ni ser av mig på tre dagar :(


Imorgon åker jag till Norrköping & kommer inte hem förns på söndagnatt. Jag får inte heller ha med mig datorn? :s så jag kommer inte kunna blogga ngt . . . fast jag hade ändå inte hunnit eftersom jag ska simma typ 24/7 i tre dagar nu :D men ni får ha det bäst så ses vi igen på Måndag :D<3 
Köpte mina älskade shorts! även 2 fula skor & bytte mina skor mot ett par andra, så tre skor & ett par shorts! vi tar bilder på allt när ja kommer hem igen, här är bara lite snabba foton före promenad med Nadia & Ronja <3
Ronja & hennes nya klänning från Tessie-299:-

Nadia & skadat knä :(




Jag med nya skor & mina nya SHORTS!
LOVE (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du shortsen?



dom va as fina! (:

2010-07-02 @ 13:37:32
Postat av: S,

på victoria of sweden,

2010-07-05 @ 21:57:07
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0