NI KANSKE HAR MÄRKT ATT NÅGOT ÄR FEL MED MIG

Jag är jättesjuk!
39 graders feber, luftrörsinfektion, hemsk rethosta & ont i ryggen, nu äter jag kovepenin, hostmedicin & bricanyl ;s i en vecka. Drf har jag inte uppdaterat men jag har inte kunnat sitta upp så ni får faktiskt inte bli sura!

Bloggen är också HELT konstig? allt bara försvinner & blir tråkit? min header försvann & allting ändrades. försöker fixa det men inget funkar & det blir riktigt krångligt :s Ni får stå ut att läsa en *ganska* ful blogg ett tag innan jag kan fixa den helt! 

Nu måste jag lägga mig ner igen innan jag ärligt talat svimmar där jag sitter & så hörs vi snart eller om ett tag. vet inte när jag mår bra igen & kan komma tillbaka till er! 

Puss&Kram


saknar mitt långa hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0