Morgonpigg? - N-E-J

Nu är klockan hmm, halvåtta & jag har varit vaken i 40 minuter redan :o intebra intebra! eller det beror på hur man ser det för jag går ju upp tidigt för att jag ska träna & det är ju Bra! & bara för att jag går upp tidigt måste jag kanske egentligen inte sova tidigt på kvällen för jag är ändå alltid lika trött på morgonen (jag lägger mig aldrig jättetidigt ändå) men jag är ju så sjuuukt trött Varje Jävla Morgon? det hjälper inte hur tidigt jag än lägger mig så är jag så grymt seg om jag ska upp innan 9! menmen, nu har jag bara denna helgen kvar, sen har jag sommarlov från träningen & allt = S O V A !

Såååå, nu ska jag iväg & träna i 2 timmar ;b (lycka till?)
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0