jag har underbara vänner (L)

sov hos Jossan tills idag, (L)
Sen drog jag & lina till min farmor för att äta lunch & efter det for vi till stranden & solade & badade (y) Gött! fast jag var så grymt trött, (lina med) så vi somnade på stranden & nästan en timme senare så vaknade jag av att min arm somnat & jag hade bränt min rygg :((((

på kvällen kom det gäster till oss på middag, & sen åt vi efterrätt & kollade på VM, YESSSS Spanien vann!! :D wihuu,

Juste, vi kollade på pretty woman i morse, den var så jävla braaaaa!!! :D <3

Jag har dock provat lite annorlunda stil idag än vad jag brukar ha . . . . hög midjekjol & magtröja . . . . ;b

Outfit;






hög kjol - Åhléns
Magtröja - Gina




SOMMAR (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0