Hemma igen, mätt & trött 8)

Nu är jag tillbaka i vårat hus här på Tjörn efter en jättegod middag ute vid havet!

Vi var på en superfin restaurang som låg precis nere vid vattnet, med jättegod mat!





Dagens Middag + lite fina bilder :D
Förrätt: Ostron med citron & sås

Mellanrätt: musslor & sallad


Huvudrätt: Havsbuffé; krabba, räkor, lax, fisktärningar, skalade räkor, fiskpaj & fisksoppa.
Tillbehör; färskpotatis, potatissallad, sallad, hembakat bröd ljust & mörkt. m.m.


Jag åt ingen efterrätt för jag blev så grymt mätt efter
middagen ;b haha, & det var förstås mera mat i buffén
men det var sånt jag inte tyckte om så då tog inte jag
det. det märks att det är en restaurang vid kusten va? ;b


Bild från båten. (vi fick åka båt för att komma ut till restaurngen) Myys (L)



Utsikten från bordet vi satt vid :)







Nu ska jag gå & vara social med familjen & Anders! :)

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0