Feelings (L)

Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]
David visade mig denna låten för några veckor sen & jag älskar den nu! fattar inte varför men den är så bra, love(L)

Idag ska jag först vara lite med Amalia på förmiddagen, hon klarar ju inte sig själv när pappa står högt upp på en stege  . . .
Sen ska jag till stamsjön, kanske ska träffa Lina också så hon följer med men hon har inte hört av sig . . . aja jag ska ju åka dit i varje fall.
Förlåt för att jag vart så sur igår men mamma & pappa bestämde att vi skulle till Tjörn på lördag & sen vara där till vi ska till Gottland & det vill jag verkligen INTE! usch, finns ju inget att göra & jag kommer sakna alla enormt & blabla . .
Hahaha! Omg ser ut som Pippi x)
har aldrig flätor menmen . . . Inez mamma ville så gärna göra det eftersom hon tyckte om mitt hår, sort, tjockt & långt . . .venne om jag håller med men aja :D

Kommentarer
Postat av: Lina

vadå inte hört av sig ? jag var ju mä dej hela dan ? xd

2010-07-08 @ 23:12:05
Postat av: S,

men det var på morgonen :P du svarade it på smsen x)<3

2010-07-11 @ 00:44:47
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0