Deen är tillbaka ;b

Yeessss, trodde nästan att det skulle regna & vara mulet idag också, men NEJJ! Solen är här igen :)
Nu håller jag på att packa mina saker som jag ska ha med mig i helgen, Jag åker till Norrköping på simtävling!
Tagga, Tagga, Tagga!
Skriver & prickar av & håller på för att se så jag inte glömmer någonting (a) hoppas inte det!
Strax kommer ronja hit & vi ska in till stan bara en snabbis så jag kan köpa min älskade SHORTS! blev helt kär i dom igår & kan inte vänta länge till! ;b ska nog köpa ett par skor om det finns något som kan passa lilla kräsna mig!
OCh så måste jag köpa honung så jag kan baka mina kakor när jag kommer hem igen! :)
Puss&Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0