DAGS FÖR KÖKET NU?

Nu har jag verkligen bara segat mig hela dagen! jag undrar också hur många gånger jag har kollat ut genom fönstret & hoppats på att regnet skulle ha slutat, men jag tror att jag får sluta hoppas nu för det ser inte så ljust ut någonstans, men det kan ju förstås vara lite skönt att det blir lite blött & inte alltför tort överallt! 

Ska väl nu dra mig upp ur soffan/sängen & bort mot köket, hade ju tänkt baka lite kakor idag, det behövs för jag har 500 st kvar! Livet är inte alltid roligt har jag märkt nu! även fast att jag nästan alltid har roligt & lagt det tråkiga & jobbiga bakom mig så får jag ta tag i vissa saker nu! det måste ju göras så småningom & då kan jag lika gärna göra det nu när jag ändå inte har ngt annat för mig! :D

Nästa vecka kommer ju däremot bara bli en bra vecka! jag ska ju åka till Gotland! förhoppningsvis så blir det jättefint väder så man kan sola & bada! vi har poolområde där vi bor & det ligger nära havet. Tur har jag också att det är ungdomsstranden ;b kanske blir det lite fart på stället?
+ att alla brats från Stockholm kommer den veckan (y)
Puss&Kram(L)
me and my mössa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0