BESÖK & TRÄNING, ETT MÅSTE!

Gick upp halvnio idag & direkt ut & sprang:) det blev typ 5 km & jag höll på att dö -.- fan jag är inte tränad för att ha jättebra kondis på land, jag är mer en vattenmänniska:P + att jag har jätteont i mina knän & problem med andningen så det blev inte den bästa träningsrundan men i alla fall jag känner mig fräsh & duktig nu i alla fall, efter en dusch & så:) 
Idag kommer mina kusiner & hälsar på :D & Anders kommer också! det ska bli skitnice (y) jag är beroende av att träffa folk & träna, utan det skulle jag nog dö av tristess :P <3
Nu ska jag göra mig iordning så jag inte ser ut som ett troll när dom kommer hit ;) haha, ni skulle bli lite förskräckta om ni såg mig nu:P men det får ni inte så :) haha, <3
Puss&Kram

SAKNAR DIG RONJA SVENSSON! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0