8/7 & 9/7 & 10/7

Vart partille cup torsdag & fredag från att man vaknar till hemkomst vid halv 1 & då har jag INTE haft ngn tid över till datorn ;) men nu kanske det blir en snabbis:D Vi har i alla fall spenderat två dagar på Heden där det vart handbollsturnering då ;b massa snygga killar, roligt folk, & så:) vi sjöng kareoke för hela stan också x) på torsdagkväll vare Players club men vi gick i alla fall (camilla, mimmi, ronja, emma michelle & jag) svinkul:D kan bara säga så för allt annat vi hittat på & gjort är vårat eget (L) efter hela dagen på fredagen så tänkte vi gå på players club igen & vi hade kort & allt men sen blev det inte riktigt som vi tänkt oss . . . . .men Lina, Mimmi, Linnea, Ronja & Jag hade gryymt roligt i alla fall!!!! :D Tyskar, Anderstorpare & pyramidier <3 ;D

Idag har jag bara packat för 2 veckors semester  . . . . . en vecka på TJÖRN -.- & sen en vecka på Gotland :) på kvällen åkte vi till Munkedal & träffade massa folk & kom fram till Tjörn mitt i natten (NU) 




Nu på sommaren så kommer det inte bli lika mycket uppdatering, för jag måste ju få ha lov lixom . . .<3
& dom kommande två veckorna så blir det bara kvällsinlägg för jag kommer ha det fullt upp hela dagarna  . . . Eller jag kommer i alla fall inte ha tillgång till datorn på dagarna :) 
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0