Resor

Beslut Beslut.

Jag ska ju flyga till Spanien den 3 januari, det kanske ni visste? men det ska jag i alla fall. Och sen så håller vi på att kollar på skidresor till Funäsdalen, vecka 7 blir det då, eftersom det är under lovet. Eller antagligen i alla fall. Men sen så vill min kompis att vi ska åka på en till resa, vecka 9. Också denna en skidresa, fast till Norge. 

Och nu är det så att jag inte vet hur jag ska fatta mina beslut. Antagligen alla resorna eller två eller en. Jag vet inte än. Får se helt enkelt. Ska prata med mamma och så imorgon tror jag. Så får ni veta mer sen.

Puss&Kram



Detta är hotellet jag ska bo på. Ser rätt lockande ut va?
Fyfan va underbart att komma bort från Sverige!
Bara 25 dagar kvar, det är inte ens fyra veckor ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0