Onödig tid

Hejhej, det tog längre tid än vad jag trodde att hämta handskarna. För det första kominte bussen när jag skulle åka in till stan, (hatar att åka med västtrafik!) Och när jag hade hämtat handskarna skulle mamii hämta mig men det tog en himla tid för det är så mycket trafik ute på vägarna nu i julstressen.

Därför kom jag hem 1 timma senare än vad jag hade tänkt mig, otur :( Detta tog en massa tid som jag istället kunde lagt på annat. Så nu ska jag inte spilla ännu mer tid på att sitta här hehe.

Kysssss.

Som sagt har jag fortfarande problem med att bestämma vad jag ska ha på mig på, julafton, nyår, och alla andra juldagar som vi ska på massa olika träffar. Det ändå jag är rätt säker på är att jag ska ha den klänningen här ovanför på mig på juldagen. ;b
Dock har jag inte så mycket med tid på mig att bestämma vad jag ska ha på julafton :s waah. Paniik here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0