Nöjd!

Alltså detta är så sjukt typiskt mig och mimmi! Jag måste bara berätta vad som hände idag!

Jag ångrade mig och ville inte ha skorna som jag tittade på igår längre, därför letade vi vidare, jag hittade ett par skitsnygga skor på Johanssons som jag ville ha, det fanns bara en storlek framme, 38 och den passade perfekt, jag provade gå lite och bestämde mig för att ta dem skorna. Jag bad om att få båda skorna för jag skulle köpa dom och hon gick och hämtade lådan med båda skorna i och så köpte jag dem. Sedan gick vi vidare och köpte skor åt mimmi. Sedan klev vi på bussen hemåt, kl 13.15. Just när vi satt oss skulle jag ta upp mina skor och kolla på dem, då ser jag på lådan att det står 39! Jag bah FAAAAAN. Men då har bussen såklart redan börjat köra så vi får snällt sitta kvar till nästa hållplats och så får vi GÅ tillbaka till allum-.- Som några kanske vet så ligger Johanssons längst bort från bussterminalen där vi gick in så vi fick ju gå genom hela allum för att komma fram sen bytte jag skorna snabbt för att hinna med bussen. Vi SPRANG typ hela vägen tillbaka till bussterminalen och när vi kommer ner backar bussen ut. Perfekt, men det var bara att vänta på nästa buss. Så sjukt typiskt mig och Mimmi det händer ALLTID oss.

Hursom så fick jag ett par snygga skor. De var på REA så jag betalade endast 300:- det var Vagabond till på köpet så priset var väldigt bra! Snacka om fynd eller vad säger ni? ;b
Att tillägga så passar skorna väldigt bra till min tröja som jag ska ha på nyår. Om ni minns så var det ju en guldig dragkedja bak på den och det är en guldig dragkedja fram på mina skor. SÅ jä*la snyggt tillsammans. Nyårsafton here we come!<3





Ska dock måla om mina tånaglar, de ska inte vara röda ;)
Och så blir fötterna bleka när korten tas med blixt. Så bleka är dem inte på riktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0