Nobeldagen.

Fredagen den 10/12-10 
Grattis på namnsdagen till alla Malin jag känner!

Nobeldagen. I skolan fick vi "årets nobelmiddag"

Fransk potatissallad med örtkryddat skinkstek. Till detta var det vokade grönsaker och rödvinssås.
Man kunde också välja att ta lite olika såser och även gille. Som vanligt var det en salladsbuffé och bröd.
Till efterrätt fick vi chokladkaka med jordgubbsvispad grädde.
*mums*

Senare mötte jag och Mimmi upp Louise, vi åkte hem till mig och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till kyrkan, vi träffade massor med mysiga människor.
Jag trodde inte på det själv först men jag har redan börjat gilla kyrkan och jag har bara gått i konfa i typ tre-fyra veckor :P

På kvällen var det en mysig tjejkväll!
Vi lagade tacos tillsammans, helt underbart mysigt att laga mat tillsammans. Sedan åt vi våran goda middag framför en film vi hyrt. Bröderna Karlsson. Rekomenderar den, den var toppenbra. 

Puss/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0