Lördagen den 11/12-10

Heeeeej.
Känns som denna dagen vart väldigt lång! Ändå har jag inte hunnit blogga, hmm?
Vaknade helt GONE idag hemma hos Mimmi med Louise nedanför sängen. Shiiit va trött och seg jag var! Mimmi den morgonmänniskan var redan uppe och färdig. Hon skulle ju då i och för sig iväg haha. När hon hade gått satte jag och Louise på en film. Vi så på Zuper Zebran. Jättemysig morgonfilm. När den var slut var klockan ca 12 kanske, vi gjorde oss i ordning och när Mimmi kom hem igen åkte vi in till stan.

Julklappsdags.
Idag köpte jag julklappar till:
-Kompisarna
-Faster Pia
-Lillebror Hannes
-Mamma Katarina
-Pappa Niklas

Kände mig faktisk duktig att jag fick gjort allt detta på bara en dag?:s Bra Jobbat!

Men mina ben var inte lika glada. Inte min rygg och mina axlar heller för den delen :(
BTW, så ska jag boka tid hos en masör snart. För min rygg då, jag har jätteont i den och skulle vara välidigt värt med en massage för rygg & nacke.

Nu är jag i alla fall hemma från stan och ska strax städa lite grann i mitt rena och fina rum ;b
Puss&Kraaaam


Denna tjejen från ZuperZebran är föresten med i
remember the titans som vi ser i skolan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0