Josefine & Camilla

Jossan och Milla mötte mig vid Ejdergatan och så gick vi och köpte godis åt Kakan. Kakan är en hund ;b Jättesöt verkligen! 
Camilla åkte hem rätt snart efter det och jag och jossan såg först en film, 27 dresses och sedan spelade vi spel. Jättemysigt. 
Vi åt våfflor också, jättegott! Det var väldigt längesen jag åt våfflor så det var mumsigt :)

Nu har jag kollat på en till film, Allt en tjej vill ha. Jag såg dock inte början på filmen så någon annan dag ska jag se hela filmen för den verkade väldigt bra, slutet var bra i alla fall, haha! 
Får se vad jag ska hitta på nu, har inte så mycket att göra faktiskt.

Puss & Kram


Filmerna rekomenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0