inte nu igen :(

Hejsan, är hemma från stan och allum nu.
Har träffat lite olika folk och handlat lite grann idag. 

Ska fota senare eller imorgon nu har jag ont i huvudet och är trött. Så jag ska byta om till mjukisdress och dricka en cappuccino tillsammans med mamii & papii i soffan (a) *myyyss*

Var ju i stan med Mimmi, Lina & Victoria och senare mötte vi upp Simon & Niclas. 
Vi drog till Allum och när alla senare hade åkt hem skulle jag hjälpa Simon att hitta ett par jeans men det var dock inga som passade den bortskämda ungen! :o Haha, det slutade med att han köpte en skitsnygg kofta från Pondus för typ 1600 tror jag + nån T-shirt att ha under. SKIIIITsnygg var koftan, älskar när killar har typ ljusa koftor (a) Hett tips verkligen!
Nu ska jag upp och ta det lugnt, Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0