Hihi, lika trött som vanligt?

Då äntligen är jag hemma. Drog ju till Mimmi efter skolan med henne och Jossan. Vi typ surrade en massor och bakade en kaka.
på väg ner till lemmingvallen pladdrade vi hur mycket som hellst om gamla minnen från när vi var mellan 9 & 11 år. Väligt mycket knasiga saker man har hittat på.

Vi var rätt taskiga faktiskt. En gång ställde vi oss i en ring runt en tjej och väntade för att se vem hon gick till? :s asså vafan, så jävla elakt. Får fan skuldkänslor av att tänka på det nu :( stackars stackars flicka. Men sshh säg inte.

Hursom så ska jag ta en dusch nu efter min stressade dag. Blir nog musik till, det är mysigt :)

Puss&Kram/Sofie

Jag är längst åt höger ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0