Hej alla glada!

Heeej. Som jag redan sagt är det svårt för mig att blogga i helgen för jag ska inte vara hemma så mycket och jag kan inte blogga från mobilen. 

Jag hade en underbar julafton igår som jag antagligen kommer berätta mer om senare i kväll när jag är hemma igen!

Hursom, idag ska jag till Mormor & Morfar. Men först ska vi ut med hela släkten och åka pulka tror jag -.- lika roligt som vanligt ;b Hahaha, nä men man får göra det bästa av situationen, eller?

Senare ska vi till mormor & morfar som sagt och äta julmiddag. Vi skulle egentligen till Heden och åka skridskor med det är lite för kallt ute, typ 15 minus "/ 

Nu ska jag hur som helst göra mig i ordning med varma kläder och fixa en cappuccino i min nya termosmugg som jag ska ha med mig ut i backen! (y)

Puss&Kram älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0