Grilla i kylan

Hej allihopa!
Det är ju Nyår idag! Jag ser verkligen fram emot kvällen, vi ska ha så himla kul!

Men det är senare först har i förmiddagen och allt annat som ska hinnas med. Nu snarast ska jag packa allt som jag ska ha med mig. Juste, jag gick faktiskt upp tio idag :D *stolt*

Nä men som ni kanske redan vet ska jag ut till ängen idag och träffa massor med folk, grilla och mysa tillsammans. Det kommer bli jättetrevligt, hoppas jag ;s Jag vet i alla fall att Gustav ska dit för det sa han till mig igår och sen alla andra som brukar vara där O.S.V
Nog om det, ska nu måla på lite till nagellack på mina naglar för att det ska bli starkt och bra. 

Så vi hörs igen om en stund.
Puss&Kram!

Haha, ojj december förra öret :s känns som man har ändrats liiiit i alla fall . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0