Frusen som vanligt.

Har just ätit hemmalagade hamburgare till middag och nu är jag proppmätt ;b

Sitter vid granen och myser. Försöker värma mig lite för jag fryser så förbaskat hela tiden :( 

Amalia och mamii håller på att testa massor av olika efterrätter till nyår, hoppas något blir gott så man kan smaka. Dock har jag ätit väldigt mycket onyttigt nu under julen och känner att jag behöver träna. Funderar på att kanske träna på ett eller annat sätt imorgon, jag måste ju hålla mig i form fast att det är lov? Eller vad tycker ni. Man kan ju inte tjocka sig allt för mycket. . . . . 


Brännan på denna tjejen ser ut att behöva bättras på?
Tuur att hon ska till spanien om 5 dagar! Hoppas det är soligt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0