29 december 2010

Hej bloggen!
Känns lite skrämmande att skriva 29 december! Alltså det är bara 3 dagar kvar på detta året, och SÅ mycket som har hänt! Det har gått extremt fort, nästan lite för fort? "/ Dock är jag stolt över mig själv för jag har inte ätit godis på hela året! ganska duktigt va? :)
2011 ska bli ett ännu bättre år än 2010, så vi får väl se vad som kan toppa detta året? En bättre sommar kan det gott bli i alla fall!

Tillbaka till idag.
Nu sitter jag här med solen i ansiktet, jättefint väder ute. Tror bara att det är -10 idag & sol, skönt. Det är så fint när snön glittrar (a)
Jag ska i alla fall strax fixa mitt hår och sminka mig. Jag har redan klätt på mig. Idag blev det en grå tunika, svarta leggins och en kofta.
Simons, MIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0