Vissa dagar glömmer man. Andra inte.

Pontus
Felix

Siimon
Siimons tröjja på meejjj (a) 
<3



hyffsat chill dag idag också (y)

vart i torslanda med Lina & Mimmi. träffade Simon, Felix, Pontus & Niclas.
Först åkte vi till Sillvik & jag å Mimmi badade . . .  Simon kastade sina skor i havet också x) haha.
sen så åkte vi till Vallen (mimmi åkte hem..) & typ "spelade" fotboll jag var klart bäst! Det var typ världens största regnbåge över vallen också, jättefint (a)
Niclas & Felix hade träning så simon, jag, lina & Pontus gick typ världens promenad hem till simon som skulle äta :P haha snacka om att jag & Lina är bäst på att hitta rätt ;b 

Sen typ luffa vi runt i torslanda lite granna & jag frös som en gris, som tur var fick jag låna Simons assnygga tröja! varm var den också, skitgött! En sån tröja vill jag ha, för jag är kär i den nu :) 
Sen typ hände det lite saker, mm inget jag vill berätta! HAHAHA 

Tänkte ju ta simons tröja hela vägen hem men det ville inte han :(((( haha så jag fick frysa mig hem.
Nu har jag börjat få upp värmen igen & sitter & myser i sängen. Kollar på film med ett tjockt täcke, jättemyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0