TATOOO

vad mycket grejer jag vill göra . . . .
Jag vill ha tatuering innanför höftbenet, jag vill ha hål i naveln & jag vill ha hål i tungan . . .
MEN då har man en mamma som inte vill låta en göra ngt av detta -.-

-du får vänta tills du är 18.

-Men snälla, 15 i alla fall?

-Nej, 18 har jag sagt.

- AAAHH ska jag gå runt med vattentät overall, tjocka gortex stövlar & praktiska mössor & vantar tills jag är 18 också eller?!?!??! :o

- Alla har inte samma smak.

-Nä justdet låt mig göra det jag vill då! 

-Sluta NU!

-NEEEEEEEEJ!!!! klamp klamp klamp, SMÄLL!

haha, mitt & mammas lilla samtal x) (jag klär mig INTE som hon ber mig :P ) man tycker inte alltid om sin mamma . . . ni vet vad jag menar ;) 

Och jag kan ju glömma att jag får göra ngt av detta, hon ger sig aldrig. + att om jag gör det ändå kan jag ju räkna med att hon sliter ut pearcingen  . . . .höhö, sådan mamma sådan dotter. INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0