SNABBIS, MIN DAG IDAG.

SKOLAN. det vet väl alla, inget sp att skriva om det lixom.
Nya sexor . . . flumma runt mellan lektionerna som vanligt & sådär.

Vi slutade 14.00 när vi igentligen skulle slutat 15.30
men det var bara jättebra för mig för då han jag in till stan för att
kolla efter något att ha på mig i helgen, (bröllop) hittade en jättesöt klänning
som jag kommer visa imorgon, HINNER INTE nu för jag somnar seriöst vid bordet :P

Efter stan fick jag skynda mig hem & äta innan det var dags för träning.
Fotbollsträning på Kviberg i ösregn, HEJHEJ svensk sommar, eller snarare höst :((

En varm skön dusch efter det så är man på topp igen (typ) trött men annars så :)
Nu ska jag fixa mig för natten & kanske kolla teve med mamma också (y)

Puss&Kram

(GAMMALgammal bild, nivet min bilder är cp just nu  . . . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0