Ont Ajj Fan!

När jag & mimmi skulle bada idag så stog vi typ på en klippa nere i vattnet,
den var så klart jättehal så jag halka & typ gled ner i vattnet, först på ena
benet & sen på rumpan & så typ tog jag emot med armen.
det blödde som fan på benet & rumpan :P visste inte hur jag skulle få det att sluta blöda
men så hade Lina en binda som jag fick att sätta på rumpan & knät :D
sen fick jag gå utan byxor för det gjorde så ont.
+ att lina tog sprit på det så det sved så in i helvette!!!! 
Seen fick jag gå utan mina shorts tills det skulle sluta blöda så nu har
typ hela Torslanda sett miiin rööv x) haha (L)

Typiskt Mig Kanske?


Benet, man ser inte allt men ser ut som jag har skärt mig på hela vaden!


Armen :(((

rumpaaan :( asså jag kan fan inte ens sitta ner! svider hela tiden, kan ju glömma byxor typ:P

Kommentarer
Postat av: mhm

kan inte du lägga ut lite naken bilder, sexxii <3

2010-08-18 @ 22:57:11
Postat av: S,

vem?

2010-08-18 @ 23:09:42
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0