LUGNT & SKÖNT - ME LIKE?

Ja som sagt, det blev att åka till slottskogen idag. så himla underbart! Jag blir i alla fall grymt avslappnad där!
Jätteskönt, gick runt lite & kollade på alla djur. Åt lunch på ett café & sedan gick vi också förbi Plikta, Göteborgs
största lekplats. Det Är Där Jag Hör Hemma? haha, nej men där var jag en massa & lekte när jag var liten så jag
ville kolla hur det såg ut.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag bakat kakor & kollat på morden i midsommer. den är mysig den serien tycker jag ;b *HAHA* kan man tycka att en mordserie är mysig?
Tydligen, 

Dovhjortar
En söt älg & en svan
Sälar, helt underbara djur!

Jag såg grisar också, bestämde mig för att jag vill ha en minigris! men frågan är bara vem mer i familjen som vill det? . . . . :(((( Jag VILL ha en gris!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0