INTERNETFRI VECKA?!?!

Nu håller jag på att packa för jag ska åka till hamburgsund i en vecka ungefär. Jag kommer ha
NO tillgång till internet under den här veckan. möjligtvis att jag kan få lite kanske torsdag eller
måndag men inte dom andra dagarna. Så är det ibland, även om det är grymt tråkigt så får det
bli så nu . . . *höhö* (alltså jag sa detta för att det inte kommer bli ngn update på bloggen då . . .)

Nu ska jag skynda att packa ner det sista så att vi kan komma iväg, får hoppas också att jag inte
glömmer något . . det brukar ju vara lite typiskt mig, *hihi* (a)


random bild på mig från stranden typ innan sommaren ;b

Kommentarer
Postat av: Adina

som jag har gjort :)

2010-08-04 @ 15:56:09
URL: http://aadinalycksjo.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi yess, tack :)

2010-08-05 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0