INTE SÅ LÅNG SKOLDAG ÄNDÅ .

Skolan gick faktiskt fort & bra idag. Imorgon börjar det 'lite' mer på allvar.
Jag blev bara väldigt chockad över hur nästan alla hade vuxit under sommaren.
Jag brukar vara bland de längsta men nu kände jag mig kort:o jag är ändå
1.69 ? hehe ;b
Efter skolan åkte jag direkt hem till Lina, Vi gjorde hembakade pizzor. Gott men mättande.
På väg till bussen sen träffade jag Simon & Emil som kom för att vara med oss, men jag åkte . . . ;)

Det tog ca 1 timme att åka till träningen idag, (tränade i Askim/Hovås) gick bra i början men sen kom
astman -.- ååh så himla jobbigt! blöö. Träffade min efterlängtade MAJA :D 

Nu ska jag fixa det sista innan det blir sängen, ska ju ändå upp till skolan & måste vända dygnet nu!

Vad har hänt? :s :O :O :O

Kommentarer
Postat av: lina

vf har jag prickar i ansiktet! :O xxxxddd

2010-08-27 @ 18:00:12
Postat av: Anonym

för att jag tyckte det va kul :P

2010-08-28 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0