INTE HÄNT NÅGOT.

alltså idag har vart en sån där dag när det absolut inte har hänt något speciellt?
Såååå tråkigt :(((
SOVMORGON :)
Första lektionen, jag & Malin var proffs på orientering för en gång skull.
LUNCH
Andra lektionen, flumma med Max, Rasmus & Mimmi, seega igenom 80 min SO.
Tredje lektionen, Läste igenom en text högt i svenska för typ 3 gången :s fick mitt prov
tillbaka, 23/25 RÄTT jag är duktig (y)
Fjärde lektionen (sista), Studieverkstad, välja ämne hade inget att göra i något ämne så
pratade med folket & läste en bok -.- 

Hem med Ronja, åt köttbullar & potatis & Bacon. Sen körde pappa oss till Kviberg för det
var match. Mot Lindome & dom är asbra, loosade med 3-1 :((( men vi spelade bra ändå
tyckte jag. + att jag igen typ gjorde något med min tå så kunde inte skjuta med högerfoten,
såg ju ut som jag failade hela tiden men undvek bara i sista sekund att skjuta med högern.
Efter matchen var min strumpa helt röd :( hade visst blodat lite på tån x)

nu är jag så trött så jag tror att jag inte kan sitta, ska skynda mig ner i sängen!
Mååååste få sova också för annars kommer jag aldrig i hela mitt liv orka träna imorgon.



Saknar Sommaren! :(( <3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0