HAR NI SAKNAT MIG? DUM FRÅGA ....

Asgoa dagar med blandannat, Hannah, Lisa, Johan, Eric, Oliver, Jonas, John, Konrad & Emil :) Kommer sakna allt & alla men nu är jag back home igen ;b 

TODAY
Liseberg med mina favvoriter, mimmi & Linnea. Och så var det några killar som dom hade träffat  . . . . .vet inte vilka det är men efter idag så :D 

Men allra först så ska jag hoppa in i duschen & fixa benen & håret m.m ni vet vad som behövs. & i kväll tror jag kanske att jag & mimmi skulle till Pias (mimmis mamma) "kille" & äta middag eller något åt det hållet, vet inte riktigt hur det blir då, menmen . . . (L) 

aaaajustee måste ju packa upp alla grejer från helgen också . . . . snaaark -.- Nu blev det ju fullt upp, får fan skynda mig nu om jag ska hinna med 12-bussen :s 

Hinner kanske med att slänga upp en outfit innan jag går, Puss (L)

FICK JU DENNA SÖTA KLÄNNINGEN AV MY FRIENDS NÄR JAG FYLLDE ÅR (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0