CHILL DAG IDAG (Y)

Vill bara påpeka att helgen var grymt bäst!
Färgelandacup, kommer sent glömma allt som hänt! 



Måndag & Tisdag har jag tillbringat med Lina, Camilla, Simon, Niclas, Emil, Pontus & Felix.
Idag var vi i stan ett tag, Jag köpte ett par rosa spettstrosor, Sen åkte vi hem till utby & typ luffa runt . . . . lite segt men ändå :P 
Simons keps luktar sviingott :D haha viktig fakta, jag vet  ;b

Imorgon blir det Torslanda med dom bästa, träffa samma människor igen, veckans vana känner jag :P men det är ju verkligen NICE (y)

Nu blire träning på kviberg & sen hem duscha & ringa simon & typ sova :P <3


ALLA MINA BILDER FÖRSVANN JUST!!!! :S 
SKA FÖRSÖKA FIXA DET SEN! :((((((

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0