ANILLINAANILLINAANILLINA

Sitter hemma hos Lina nu, väntar på att hon ska bli klar i duschen, funderar på om jag ska duscha igen :P
det är ju så gött lixom, så varför inte ?

Sen ska vi möta upp  Simon, Felix, Pontus & kanske nån mera vid bussen.
Lina snacka om att vi skulle till kvibergs marknad ;s ööh trodde bah det va öppet på helgerna. menmen får väl se.

Jag ska steka köttbullar idag också, till mig & syrran -.- haha!

TRÄNING ikväll :D men nejj jag har fortfaraned ont i mitt knä och tänkte vila det idag . .  kanske är bäst så
så att jag kan gå & springa.
hoppas att killarna är kvar så jag får lite sällskap vid sidan . . :((( stackars mig, FAKTISKT!

Nu ska jag göra nåt vettigt istället för att nörda datorn, får helt dåligt samvete :P

Puss&Kram

Myyy sweet babyy! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0