We love it ;)

Idaag sov ja lääänge, ni vet inte hur gött det var(aaa'   sen gick ja hem från Mimmi, hon och Milla skulle till stan men jag orkade inte, ja skulle ändå in till valhalla vid 1, ja tränade lite innan tävlingen började på valhalla, då var jag med Inez och Matilda, vi hade gryymt kul, efter ett tag ålte inez hem så då va det bah jag och Matte, asså fatta roliigt vi hade, vi kladdade tillexempel ner varandra med bläckpenna ;) haha, asså inte bara kladdamåla utan kladdaskriva då! Vid typ 6 var det slut så då åkte jag hem innan vi for till Calle och Sara och kusinerna i deras nya hus, vi åt hamburgare, det var goott! Nu sitter jag hemma i soffan och kollar fotboll (Y) ska snart sova tror jag, ja är ju hur trätt som hellst fast att jag sov 9 timmar :o aja ska ju ändå upp sju, halvått imon så det gör nog inget om jag går och lägger mig (aaa'
Nu kommer bilder på mina roosa söta strumpor som jag lovade ") haha<3

Dagens outfit;
Svart linne: Björnborg
Rosa tjocktröja: Stadium
Mjuukisar, beverlyhills: BikBok
Söta sockar mä hjärtan: ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0